Draad Vrae Oor Die Prys Per Pit , Wins


Draad : Vrae oor die prys per pit , wins / verlies ens Vrae oor die prys per pit , wins / verlies ens Gegewe hierdie getalle : Rekening grootte : 500 Deel : 0,5 ( Beteken dit ek koop 50,000 eenhede ter waarde van ? ) Munt: EURUSD Koop : 1,29756 Stop Loss : 1,29000 Neem Wins : 1,30500 Kan iemand asseblief vir my 'n berekening van hoeveel is 'n pit werd , hoeveel risiko Ek het in die handel en hoeveel geld sal ek gemaak het en verloor het, op grond van dit tref beide Stop Loss en Neem Wins , as ek kry 'n bietjie so verward wil 'n definitief byvoorbeeld op grond van my getalle ? As ek nie 'n einde verlies op teen watter prys wanneer sal ek 'n marge oproep ? Jammer vir hierdie ware newbie vrae en is dankbaar vir enige antwoorde .

Comments

Popular posts from this blog

Online Handel Maatskappy Filippyne

Square Ipo Teen Onder Verwagte $ 11 Om $ 13 Range Op $ 9, Sq Aandele Aan Trading Begin Op Nyse Vandag

Tri Cities Trading Post