Real Geld Trading
Real Geld Trading Van Diablo Wiki Real Geld Trading of RMT. verwys na die praktyk van die besteding van die regte geld vir digitale goedere soos spel items. karakters. goud. of ander soortgelyke funksies of dienste. Agtergrond [wysig] RMT het 'n lang en taamlik ongure geskiedenis, en het onwettig, of ten sterkste ontmoedig word deur die meeste Westerse spel ontwikkelaars, veral in MMORPGs is. (Waar RMT is die mees algemeen, aangesien die speletjies het virtuele ekonomieë waarin goud en ander hulpbronne werklike waarde.) RMT in Diablo 3 [wysig] Om die skok van die meeste waarnemers [1]. in Julie 2011 Blizzard aangekondig dat die Diablo III Auction House n werklike geld aspek om dit sal hê. Die werklike geld is slegs bruikbare item (en uiteindelik karakter) verkope vir Softporno (nie-hardcore) karakters, en dit werk in tandem met die in-game goud handel veiling huis. Spelers kan items op óf diens lys. Blizzard vra 'n vaste fooi vir elke gelys (om spelers uit die mark oorstroom met rommel items ontmoedig) item, neem dan 'n ander bedrag van suksesvolle verkope. Opbrengs kan bestee word aan goedere en speletjies Blizzard, of in die werklike munt teruggetrek, nadat 'n ander gelde betaal om Blizzard en die finansiële vennoot. Geen Hardcore RMT [wysig] Sedert die eerste aankondiging van die Real Geld Auction House, het Blizzard vasbeslote dat Hardcore karakters nie toegang tot dit sal wees. Hardcore karakters kan die Gold Auction House gebruik, maar daar is geen werklike geld element om Hardcore item handel. Van die oorspronklike Auction House Vrae. Kan Hardcore-modus karakters gebruik die-geldeenheid gebaseer veiling huis? No Hardcore karakters sal slegs die opsie om te koop en items saam te verkoop met ander Hardcore karakters deur middel van 'n afsonderlike "Hardcore-net" goud gebaseer veiling huis; hulle sal nie in staat wees om die geldeenheid gebaseer veiling huis gebruik. Hardcore modus is ontwerp as 'n opsionele ervaring vir die spelers wat dit geniet om die gevoel van konstante gevaar wat kom met die moontlikheid van permanente dood vir 'n karakter. Al van 'n Hardcore karakter se items is vir ewig verlore op die dood se karakter, so om die risiko van 'n speler spandeer regte geld op items wat dan permanent verlore kan gaan wanneer die karakter sterf vermy, het ons besluit beperk die gebruik van die geldeenheid gebaseer veiling huis in Hardcore modus. Dit lyk na een van Blizzard se vernaamste redes / verskonings weerspreek vir die toevoeging van die KMKG - wat spelers items vir goud verkoop het in elk geval (in Diablo 2) en om te skaduwee derde party webwerwe gebruik om dit te doen. Dit spelers derde party webwerwe, of miskien selfs eBay, sal gebruik om items te verkoop in Hardcore duidelik, en Blizzard het hierdie teenstrydigheid nog nie aangespreek. Een moontlike verklaring vir aanhangers is dat Blizzard is bekommerd oor die regskwessies van permanent verlore items. Die vraag is, as Blizzard enabled valuta handel in Hardcore, het hulle sny van die verkoop, en spelers dan verloor (vir ewig) die items of karakters so gekoop as gevolg van 'n Slag ryk mislukking of ander tegniese probleem, kan spelers dagvaar Blizzard vir die verlies van hul belegging? Dagvaar om die transaksie fooi te herwin? Blizzard nog nooit kommentaar oor hierdie kwessie, maar as regskwessies met betrekking tot die eienaarskap van virtuele items in 'n evolusionêre toestand bly, dit is nie onredelik om te dink hierdie faktor in Blizzard se nie-RMT in Hardcore beleid. RMT Fees in Diablo 3 [wysig] Die KMKG fooie is aanvanklik vasgestel op $ 0,15 vir 'n aanbieding en $ 0,65 vir 'n item verkoop, met 'n minimum prys van $ 1. Dit is aangepas in Beta Patch 13 wanneer 'n paar groot veranderinge geïmplementeer. Die goud veiling huis is weer beskikbaar vir die toets Die notering fooi vir alle veilings verwyder Die transaksie fooi vir veilings in die geldeenheid gebaseer veiling huis is verhoog tot 1,25 Beta Bucks Die minimum noteringsprys vir 'n item in die geldeenheid gebaseer veiling huis is verhoog tot 1,50 Beta Bucks Spelers kan nou net 10 aktiewe veilings per veiling huis Tooltips bygevoeg wat jou sal toelaat spelers om items op die veiling huis te vergelyk met die items wat hulle tans dra Die fooie is te damn High! [Wysig] Bashiok aangevoer rug teen kritiek van die KMKG fooie in 'n forum post in laat Desember, 2011. [2] Die notering en transaksiefooie, wat plat fooie is, word so laag gehou as wat ons moontlik kan hou hulle. Op die oomblik in beta dit is totaal 0.80 'Beta Bucks "As jy 'n lys en verkoop 'n item, en dit is moontlik dat dit sal wees om dit in dollar vir Noord-Amerika by die bekendstelling. Ons het nog steeds weet nog nie, al is, maar ons probeer om dit so laag as moontlik te hou. En natuurlik in gedagte hou dat ons nog van plan is om 'n aantal van die vrye volledige lys per week aanbied. As iemand wil net gebruik hul vrye volledige lys weekliks, hulle is meer as welkom om. Ons verwag 'n klomp mense gaan hierdie roete gaan as dit is 'n no-risiko situasie en geen fooie geneem word indien die item nie verkoop nie. Soos sommige ondersteuners het daarop gewys, die "laag as moontlik" figuur is alles Blizzard stel dit aan. Na alles, is hulle hantering van die hele transaksie - daar is geen buite fooie - sodat hulle die prys kan stel aan nul, as hulle wou. Dit is duidelik dat hulle nodig het om hul koste vir die aanbieding van die geveg en die ontwikkeling van die sagteware in die eerste plek, en moderering en ondersteuning te dek, maar dit sou sekerlik kos 'n baie minder as tagtig sent per verkoop. Daar is ander faktore, natuurlik. Aangesien daar geen inskrywing vir Diablo III, is Blizzard met behulp van die KMKG om inkomste te genereer uit van Diablo III langtermyn, of ten minste duidelik genoeg is om die gasheer te dek. Ook, as veilings was almal vry, spelers sal alles plaas sonder enige oordeel, heeltemal bestoking die proses. Sommige koste hou die stelsel verhoed dat verstopte deur rommel, en bied 'n basiese tjek op die laagste vlak van die ekonomie. Die notering fooi is uiteindelik verwyder, terwyl die maksimum oop veilings per rekening is verlaag tot 10. Sal Blizzard Manipuleer die ekonomie? [Wysig] Sameswering teoretikus ondersteuners is bespiegel oor die vermoë Blizzard se eie Auction House wedstryd sedert die stelsel vir die eerste keer aan die lig gebring. Blizzard het, natuurlik, het ontken dat hulle ooit so iets sou doen nie. [3] Nee, ons het nie enige items of goud op die veiling huis op te wek. Dit is 'n speler gedryf funksie en die items wat jy koop is van wat ander spelers gevind en op die AH te koop. Daar kan beslis 'n situasie waar jy dalk wil 1000000 goud te koop en net 850,000 is beskikbaar in totaal van alle huidige veilings wees. Jy sal in kennis gestel word van hierdie wanneer dit met 'n finale koopprys. Die feit dat veilings is heeltemal anoniem, en dat die hoeveelhede van items wat verkoop word so hoog sal wees, maak hierdie soort van beskuldigings maklik om te maak, want daar is geen manier ondersteuners ooit sou vang op te klein mark manipulasie. Afgesien van geloftes Blizzard se dat hulle nog nooit so iets sal doen, lyk die risiko / beloning gek, en hou die meeste aanhangers van ernstig oorweeg hierdie moontlikheid. ekonomiese model Blizzard se werk is om 'n klein wins per veiling te maak op miljoene van verkope. As Blizzard gevind verkoop van vervalste items of verneuk die stelsel, die teenreaksie, slegte publisiteit, en regsgedinge sou hulle veel meer in verlore welwillendheid en besigheid kos as wat hulle ooit kon hoop deur kullery die stelsel. Koreaanse Games Rating Board [wysig] Laat 2011 en vroeg in 2012 het 'n lang sage as die Koreaanse Games Rating Board herhaaldelik geweier om te sertifiseer Diablo III te koop in Suid-Korea, as gevolg van die Real Geld Auction House. Korea reguleer streng alle vorme van dobbel, aanlyn of af, en deur hul wette, die Real Geld meganisme ingebou in Diablo III draai dit in 'n vorm van dobbel. 'N aanhaling uit die aanlyn-Korea Times verduidelik die potensiële probleem in September 2011. [4] Die kwessie van dobbel, onwettige vir die Koreaanse burgers, is 'n sensitiewe een, veral nadat 'n 2005-06 landwyd skandaal oor die see Story spel masjiene wat eerste verby die regulerende liggaam inspeksie maar is verwyder nadat die polisie onder die ontdek oormatig spekulatiewe en verslawende gedrag spelers. As gevolg van hierdie omstredenheid, is die waghond en goedkeuring komitee geskep in die spel Waardering Board. Die houding van die land se rigting spel wat kontanttransaksies het Blizzard se plaaslike personeel wat huiwerig is om te gaan met die omstredenheid verwag met die bekendstelling van die veiling huis, maar is gedwing deur hoofkantoor na die funksie van stapel te stuur gegrief, 'n bedryf bron vertroud met die kwessie gesê. Hierdie voorspellings toe en wanneer Diablo III in die vroeë 2012 om die graderings raad voorgelê is, was daar talle vertragings. Blizzard probeer om 'n tweede keer met die "kontant uit" element verwyder, maar nog steeds het nie goedkeuring te wen. Eers toe hulle Diablo III voorgelê sonder enige KMKG glad (net 'n Gold Auction House), het die wedstryd te wen goedkeuring op 13 Januarie 2012. [5] Koreaanse KMKG Tydlyn [wysig] September 26, 2011: Eerste woord wat die KGRB probleme met Diablo 3 se KMKG kan hê. November 16, 2011: Kotaku Australië wys daarop dat die KMKG Diablo III onwettig in Suid-Korea kan maak, soos ander titels met enige skyn van die regte geld of dobbel is verban of beperk in daardie land. 15 Desember 2011: Bashiok dring daarop aan dat die Koreaanse vertragings is nie te blameer vir die volle wedstryd nog nie vrygestel word. 2 Januarie 2012: Die KRGB weier weer om 'n review Diablo III as gevolg van die funksie KMKG. 4 Januarie 2012: Die graderings raad weier weer goed te keur Diablo 3, selfs met die "kontant uit" funksie uit die KMKG. 7 Januarie 2012: Die Graderings Raad weer wou goedkeur Diablo III, ten spyte van bykomende aanpassings aan die funksie KMKG. 13 Januarie 2012: Diablo 3 goedgekeur is deur die KGRB, 'sonder die KMKG funksie. As Blizzard wil die KMKG in Korea insluit, sal hulle dit weer aan 'n ander graderings agentskap op 'n later datum. 14 Januarie 2012: Spelers vra of hulle kan speel op die Koreaanse bedieners om die KMKG in ander streke te vermy, en kry verward en teenstrydige antwoorde uit Bashiok. (Die draad is gou toegesluit en dan verwyder en laat die vraag onopgeloste.) RMT in Ander speletjies [wysig]
Comments
Post a Comment